Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Oct 2024 13:40:18 +0300

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/07626 aadressile Harju maakond, Harku vald, Vahi küla, Kullerkupu 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tere, Saadan läbivaatamiseks ja võimalusel 
kooskõlastamiseks projekteerimistingimuste eelnõu Kullerkupu, Vahi küla, 
Harku vald. Kinnistu jääb riigitee 11410 Kiia-Vääna-Viti kaitsevööndisse. 
Eelnõu saatsin e-kirjaga.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27140737>  (menetlus nr: 
454033), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (MARGUS PILTER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister